Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scheduled Maintenance - May 29, 2018 (Home Phone)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scheduled Maintenance - May 29, 2018 (Home Phone)

    Scheduled Maintenance: May 29, 2018

    Time: 12:00 AM EDT - 6:00 AM EDT

    Impact: Home Phone

    Region: All Provinces

    Please note, we intend to perform scheduled maintenance on our VoIP Home Phone platform in the early morning hours (12:00 AM EDT - 6:00 AM EDT) of May 29, 2018. This maintenance is intended to improve the stability and functionality of our VoIP Home Phone service for our valued customers. During this maintenance window, service may be inaccessible for a period of up to 15 minutes.

    For those with voicemail service enabled from VMedia, messages stored prior to our maintenance period will unfortunately be inaccessible once completed. Additionally, you will be required to setup your voicemail greeting following this maintenance. This may be done by following the steps below.

    Press *9 from your VMedia Home Phone device to access your voicemail. At the main menu, press 5 to access advanced options, 1 to record a new greeting, and 1 again to select the first greeting slot. After recording your greeting, press 2 to save it.

    Please accept our apologies for the inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Veuillez noter que nous avons l'intention d'effectuer une maintenance programmée sur notre plate-forme de téléphonie familiale VoIP dans les premières heures du matin (12:00 HAE-6:00 HAE) du 30 mai 2018. Cette maintenance est destinée à améliorer la stabilité et la fonctionnalité de notre service de téléphonie à domicile VoIP pour nos précieux clients. Pendant cette fenêtre de maintenance, le service peut être inaccessible pendant une période pouvant aller jusqu'à 15 minutes.

    Pour ceux avec le service de messagerie vocale activé à partir de VMedia, les messages stockés avant notre période de maintenance seront malheureusement inaccessibles une fois terminé. En outre, vous serez tenu de configurer votre message d'accueil de messagerie vocale après cette maintenance. Ceci peut être fait en suivant les étapes ci-dessous.

    Appuyez sur * 9 à partir de votre appareil de téléphonie domestique VMedia pour accéder à votre messagerie vocale. Dans le menu principal, appuyez sur 5 pour accéder aux options avancées, 1 pour enregistrer un nouveau message d'accueil, et 1 de nouveau pour sélectionner le premier emplacement de salutation. Après avoir enregistré votre message d'accueil, appuyez sur 2 pour l'enregistrer.

    Veuillez accepter nos excuses pour les inconvénients causés et Merci pour votre patience et compréhension.
Working...
X